luni, 20 iunie 2011

Sergio Pérez

   Sergio Pérez Mendoza (născut la 26 ianuarie 1990 , în Guadalajara, Jalisco )de asemenea, cunoscut sub numele de "Checo" Pérez, este un pilot Mexic, momentan concurand pentru Sauber in sezonul 2011. Pérez, care în prezent locuieşte în Berlin, Germania, este fratele mai mic al fostului campion NASCAR Corona Seria conducător auto Antonio Pérez [4] şi este, de asemenea, un membru al Academiei Driver Ferrari.

    Treci Barber


    Pérez a concurat în Statele Unite ale Americii pe bază de Treci Barber Campionatului Naţional în 2004. De conducere pentru o echipa sponsorizat de compania   mexicana   de telecomunicatii Telmex, a terminat pe locul 11 în campionat.

    Formula BMW

    Pérez mutat in Europa pentru anul 2005 pentru a concura în Formula BMW Seria germana ADAC.  A terminat pe locul al 14-lea în campionat, conducand pentru Team Rosberg, şi îmbunătăţită pentru a poziţia a 6-a în anul următor.

Perez in competitia     A1 Grand Prix 
   A1 Grand Prix 

   În 2006-07 A1 Grand Prix sezon, Pérez a luat parte la o singură rundă de campionat pentru  Echipa Mexicului. El a fost al treilea pilot mai tanar, pentru a lua parte la serie.

   Formula 3

    Pérez trecut la British Formula Trei Campionatul pentru anul 2007. El a concurat la clasa Naţional - pentru şasiu mai mari - cu echipa T-Sport, pentru castigarea campionatului cu o marjă confortabilă. În acest proces, el a câştigat două treimi din curse şi o proporţie similară de pole position-uri, şi a terminat toate cursele ,dar două curse pe podium.
    Pentru 2008, el si T-Sport a absolvit la clasa Internaţional premier de campionat, unde a fost unul dintre cei puţini care urmează să fie echipate cu un Mugen Honda Motor. Dupa ce a condus campionat la inceputul sezonului, în cele din urmă el a terminat al patrulea in clasamentul pilotilor.

Perez in masina de GP2
      Seria GP2

    Pérez condus pentru Grand Prix-ul echipei Campos în 2008-09 GP2 Asia Series ,avand  partener pe pilotul rus Vitaly Petrov. El este primul şofer mexican pentru a concura la acest nivel de motorsport de la Giovanni Aloi care a luat parte la International Formula 3000 în 1990.  A castigat prima sa cursa de GP2 Asia Series de la Sakhir, câştigătoare de la lumini-la-de pavilion în cursa de sprint in care a început din pole-position. El a adăugat o a doua victorie la Losail, în timpul cursei de sprint a reuniunii de noapte din Qatar. Sa mutat la Arden International pentru principalele sezonul 2009 Series GP2, alături de colegi de conducere de Formula Trei absolvent Edoardo Mortara. Pérez terminat pe locul 12 în clasamentul, cu o cel mai bun rezultat la a doua venire in Valencia. În afara sezonului, el a atacat două runde ale 2009-10 GP2 Asia Series pentru Barwa Addax, înainte de o campanie de 2010 serii principale cu echipa.

Perez in masina Sauber
   Formula 1 (Sauber 2011)
 
   În luna octombrie 2010, Pérez a anunţat că se va alătura echipei Sauber  în 2011, înlocuindul Nick Heidfeld. Sauber a anunţat, ulterior, un parteneriat cu Telmex sponsorul lui Perez. Pérez este al 5-lea mexican care piloteaza in Formula 1 şi pentru prima dată după Héctor Rebaque în 1977-1981. A terminat pe locul şapte în prima sa cursă, din 2011 Marele Premiu al Australiei ,impresionand prin o singura oprire pentru a schimba pneurile doar o singură dată,
ingurul care a oprit de mai putin de 2 ori.Cu toate acestea, ambele masini Sauber au fost ulterior descalificat pentru încălcarea reglementărilor tehnice. Pérez nu a reuşit să repete rezultatul din Malaezia din caza unei părţi din bolidul lui Sebastien Buemi (Toro Rosso auto) în sistemul electric al Sau lui Perez, care la facut pe Perez sa abandoneze. In Grand Prix-ul din   China a inceput pe poziţia a 12-a de unde in timpul cursei a avut contacte cu mai multe masini .A terminat cursa pe locul al 17-lea.În Spania, Pérez colecteaza primele sale puncte clasificanduse pe locul 9, înainte de coechipierul Kamui Kobayashi, pe .locul 10.
Perez dupa accidentul din Monaco
    În partea a treia din calificarile pentru Marele Premiu al Monaco, Pérez a pierdut controlul masinii sale, la ieşirea secţiunea circuitului tunel, sa legănat spre dreapta şi sa prăbuşit în bariera, înainte de alunecare peste sicana şi sa lovit de bariera TecPro care a dus la producerea unui impact lateral greu. Pérez a fost văzut miscand mâinile în jurul valorii de cap în încercarea de a se proteja, chiar înainte de impactul final.Sesiunea a fost suspendata, pana cand mareşali şi personalul medical l-au eliberat pe Pérez din maşina lui.Un purtator de cuvant al echipei Sauber a confirmat că Perez a fost conştient şi putea vorbi după accident, şi a fost dus la centrul medical al circuitului.El a suferit o entorsa de coapsă şi comoţie cerebrală, şi nu a luat parte la cursa pe motive medicale. După ce a luat parte la sesiunea de practica a circuitului canadian , Perez nu se simţea destul de bine şi a decis să nu ia nici o parte în continuare. El a fost înlocuit cu Pedro de la Rosa.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu