![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtFIp5Ytcu6N-y6cWQCj0Cz44Ak1iOqalkIyKOZEvfmY1TjOdIrcerD_g3dVcgcVDaPvIeT_V-Q4y-goXi2S7KxAcJiSWRwIzsRcHvkHJrfEYYRH_rX5OnYCStky6WOFXnFAumVZjRx1k/s320/250px-Andrea_Dovizioso_2010_Qatar.jpg)
125
În 2001 Dovizioso a castigat Campionatul European de 125cc, de asemenea, şi a concurat în prima sa cursă de Campionatul Mondial de la Mugello, în care sa retras. În 2002 a concurat în Campionatul Mondial de 125cc cu Team Scot Honda, finisare 16 în clasamentul final. Cele mai bune rezultate au fost două nouă locuri în Le Mans şi Donington. El a continuat cu echipa în 2003, terminând pe 5 în clasamentul final şi obţinerea a 4 clasari pe podium. Sezonul 2004 l-au văzut ridica cinci victorii si sase podiumuri în drumul său spre câştigarea campionatului, cu 293 de puncte.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjZLiDdjRRc2W1flLqzUVxeBSHxaxBbYLGdeb703MbXQYCa9FDNgtLVMBT8OxcYIS4CXiVMT_1Uo4dStkhokx11BtQOjkA2iXM56KnJR8yOgFX305EX4huSQcc6CL9HSc48uwAno5IQQzI/s320/1.jpg)
În 2005 Dovizioso sa mutat la clasa 250cc, continuand cu Team Scot Honda. Primul sezon a inclus cinci clasări pe podium şi locul 3 în clasamentul general.
El a câştigat, de asemenea, premiul Rookie of the Year
. În 2006, el a ramas cu echipa, care au fost acum redenumite ca Humangest Racing.El a câştigat două curse în Barcelona şi Estoril şi a terminat pe podium de 11 ori.El a luptat pentru campionat până la ultima cursa a sezonului, dar a trebuit să se mulţumească cu locul 2 in spatele Jorge Lorenzo. Sezonul 2007 a câştigat două curse de la Istanbul şi Donington provocare şi încă o dată pentru campionat, dar a terminat din nou pe locul 2 .
Moto GP
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhlb_Q6UC1pdBVit_qg4tBpH-x3u8jaNIWBvd4hzXO8PGqpxGmxMKx7jn0xekASaGmX3NjGt8IQAyluV2dhOkcOwnRlo6RI-Z3j11pM7UicsaxyPSy_1KuICT-sJONuWpSu1Cdi5LcG5Gc/s400/2.jpg)
Pentru sezonul 2009, "Dovi" devine oficial pilot Repsol Honda inlocuindul pe Nicky Hayden, fiind coleg cu spaniiolul Dani Pedrosa. În iulie 2009, Dovizioso a castigat prima cursa de MotoGP, la circuitul britanic de la Donington Park. La 2 octombrie 2010, Dovizioso a susţinut poziţia sa în primul pole position la Marele Premiu al Japoniei de la Motegi Twin Ring.
El a mers pentru a termina a doua cursa, egală cu cel mai bun rezultat al său sezon.
Dovizioso a rămas cu Repsol Honda pentru un sezon consecutiv al treilea în 2011, de echitatie într-o echipă de trei biciclete alături de Casey Stoner şi Pedrosa Dani.Dovizioso a început bine sezonul, cu un loc patru în Qatar, după o luptă de curse pe termen lung cu Marco Simoncelli. La Jerez, Dovizioso experimentat uzura pneurilor severă şi a trebuit să facă o schimbare de anvelope pe drumul său spre locul 12 in conditii de umiditate. El a luat locul al patrulea in Portugalia, cu un duel impotriva lui Valentino Rossi, înainte de Le Mans a văzut mai bună performanţă Dovizioso a sezonului până în prezent.Fiind pe locul al saselea pentru o parte a cursei, el a fost ajutat de coliziune între Pedrosa şi Simoncelli, care a văzut Pedrosa accident şi Simoncelli a fost penalizat cu un ride-through. A trecut apoi de Jorge Lorenzo si Rossi în drum spre a terminat pe locul al doilea.Locul al patrulea a
urmat în Catalunya, înainte de un alt loc al doilea în Marea Britanie,fiind pe locul al cincelea, la început a condus primele tururi câteva înainte de a fi depăşit de coechipierul Stoner.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgqe7K_77ieOO4Wz8vsmKcAnWzxymIy9-fPNo2vzIR3_PEs_tZwRGc40xrsui0ZSo1gPPUwgYvxjBZCi2x7F_NphBHCEm8ZOqaleXF0JvcuGDyD5M3PnSBYNvCt7GKIYkDlpcxVu2Ce0Cc/s640/3.jpg)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu